WH

first of all how dare you

July 24th, 1 notereblog
#is there a stronger way to reject tumblr's suggestions other than saying no
« one tree hill » — Anonymous
#Anonymous#ask

me with my American friend part 2

lucuha:

me: hey American friend i bought this football for you

American friend: *stops playing the banjo and cleaning their guns and drinking their soda* Oh y’all know me too well I love them good ol’ sports hell yeah 

July 23rd, 23,739 notesreblog
#is this our stereotype?#please say no
« orange is the new black » — Anonymous
#Anonymous#ask
« fandom: glee » — Anonymous
#Anonymous#ask

scoutfinches:

pause any moment of this scene for quality Piper faces

#the first one#oitnb#shit

cockringtoss:

hearing teachers swear keeps me young

July 23rd, 364,320 notesreblog
#its satisfying even in college#i dont understand it

pleasestopbeingsad:

things life is too short for:
- hating yourself
- pretending to laugh at “jokes” that are actually just bigoted statements
- not singing along to your favorite songs
- waiting hours to text someone back just to look cool
- bad coffee
- bad books
- mean people
- body shaming
- letting other people dictate your life
- larry’s storyline

July 23rd, 22,289 notesreblog

Give me a fandom and I’ll tell you which characters I would

And if I’m not in the fandom, I’ll go by what I’ve learned from tumblr

July 23rd, 109,814 notesreblog

gypsystevie:

ppl who constantly radiate bad vibes are so exhausting like how are you always so that way

July 23rd, 197,455 notesreblog
#my roommates
Chandelier (Cover) - Sara Bareilles

normalheart:

Dear god this is everything.

July 23rd, 2,128 notesreblog
#I havent listened to it yet but im sure its amazing#music
itchyboob:

i think about this a lot

itchyboob:

i think about this a lot

#craigslist is amazing#shit
allisontalkstoomuch:

too-gay-to-function:

sodontholdmedown:

starkidlikeme:

I love how everyone should probably be doing the same step but they’re all doing it differently for the most part. Let’s observe:
Heather and Harry: arguably the best dancers on the tour (who can use their legs) and they are probably doing the correct choreography
Naya: also has the choreography down
Jenna: also a great dancer, also has it down.
Amber: not into it quite as much
Mark: about the same as Amber
Cory: Can’t dance…I honestly don’t know what he’s doing haha
Kevin: doing what he can in a wheelchair…putting enough feeling into just his upper body.
Diana, Chord, and Chris: doing more of a shuffle than a side to side step.
Ashley: kinda just taking tiny little steps in the back
Darren: trying to get into the right choreography but is somehow not able to do a simple side to side motion and instead takes a giant step back.
Then there’s Lea: just kinda flailing around in the back…
YOU NEED TO STOPI AM PISSING 

I’m pretty sure Lea learns the choreography and then when it’s time to perform she’s like:


#Lea: FUCK DA POLICE. I DO WHAT I WANT. I’M LEA FUCKING MICHELE. NOW WATCH ME FLAIL BITCHES

OMG CORY THO
crying

allisontalkstoomuch:

too-gay-to-function:

sodontholdmedown:

starkidlikeme:

I love how everyone should probably be doing the same step but they’re all doing it differently for the most part. Let’s observe:

  • Heather and Harry: arguably the best dancers on the tour (who can use their legs) and they are probably doing the correct choreography
  • Naya: also has the choreography down
  • Jenna: also a great dancer, also has it down.
  • Amber: not into it quite as much
  • Mark: about the same as Amber
  • Cory: Can’t dance…I honestly don’t know what he’s doing haha
  • Kevin: doing what he can in a wheelchair…putting enough feeling into just his upper body.
  • Diana, Chord, and Chris: doing more of a shuffle than a side to side step.
  • Ashley: kinda just taking tiny little steps in the back
  • Darren: trying to get into the right choreography but is somehow not able to do a simple side to side motion and instead takes a giant step back.
  • Then there’s Lea: just kinda flailing around in the back…

YOU NEED TO STOP
I AM PISSING 

I’m pretty sure Lea learns the choreography and then when it’s time to perform she’s like:

image

#Lea: FUCK DA POLICE. I DO WHAT I WANT. I’M LEA FUCKING MICHELE. NOW WATCH ME FLAIL BITCHES

OMG CORY THO

crying

#this post always gets a reblog#cory though#he always tries so hard#and fucking lea#i cant#i hate this cast#no i dont